Su mūsų galinga analizės platforma Jūs vienoje vietoje turėsite išsamią ir aiškiai pateiktą informaciją apie laiškų efektyvumą ir gavėjų veiksmus.
Sužinokite skaitytojų reakciją į laišką iki smulkiausių detalių: kiek gavėjų jį atsidarė ir kada, kiek buvo paspaudimų (ir kurių nuorodų), kuriais laiškais buvo pasidalinta socialiniuose tinkluose, bei daug kitos naudingos informacijos Jūsų verslui.
Sužinokite, kuriomis valandomis atidaroma daugiausia laiškų, ir atitinkamai pakeiskite sekančios kampanijos siuntimo laiką geriausiems rezultatams gauti.
Kurios nuorodos buvo efektyviausios? Kuri laiško dalis pasirodė įdomiausia gavėjams? Į šiuos klausimus padės atsakyti laiško paspaudimų žemėlapis, kuriame matysite kur ir kiek buvo paspausta.
Visi konkretaus gavėjo veiksmai (atidarymai, paspaudimai, jų laikas, dažniausiai spaudžiamų nuorodų pozicija ir kita) yra išsaugomi, todėl ilgainiui turėsite labai tikslius potencialių pirkėjų profilius – ir kurti pasiūlymus, kuriems jie negalės atsispirti.
Stebėkite, ką veikia Jūsų naujienlaiškio gavėjai atėję į svetainę. Jei esate integravę konversijų sekimą „Google Analytics” - matysite, kiek pajamų atnešė Jūsų siųsti naujienlaiškiai.